יום חמישי, 4 בפברואר 2016

השבוע ביום ג' יתרו הגיעו במטוס פרטי קבוצה של נגידים עם רב חשוב ממונסי להתפלל בציון הק' באומאן, וערכו תיקון הכללי עם ילדי ת"ת 'כתר תורה' דק"ק אומאן ת"ו

רב קהילת "עטרת ראש" בווסלי הילס מונסי נ.י. הרב ר' מרדכי ברג שליט"א, התבשר מפי הרופאים לפני מס' חודשים כי המחלה הארורה מקננת בגופו וזקוקים לרחמי שמים מרובים בכדי להציל את חייו. בימים האחרונים ביקש הרב מתלמידיו ובני משפחתו לארגן עבורו נסיעה לקברו של רבי נחמן מברסלב זיע"א הקבור באומן שבאוקראינה, בכדי להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה.

השבוע ביום שלישי המסע לאומאן יצא לפועל - חברי הקהילה, הרב, תלמידיו, ובני המשפחה מצוייד עם רופאים בכירים, עלו על מטוס פרטי ששייך לגביר הרוצה בעילום שמו ממשתתפי הנסיעה, והמריאו מארה"ב לקייב שבאוקראינה, משם נסעו יחדיו לאומאן להתפלל בציון הק'.

בין משתתפי הנסיעה: הרב ר' מרדכי ברג שליט"א רב קהילת "עטרת ראש" בווסלי הילס מונסי נ.י., הרב חביב רב קהילת עטרת תורה, ר' שמחה ברג, ר' צבי ברג, דר. הירשפלד הרופא האישי של הרב ברג, הנגיד ר' אברהם ואלפסון, הרב סאפרין, ר' שרגא פרידמן, דני למברג, ועוד מספר נגידים הרוצה בעילום שמם.

הקבוצה שהתה באומאן מספר שעות בודדות. ערכו את התיקון הכללי בציבור ביחד עם ילדי תלמוד תורה 'כתר תורה' דק"ק אומאן שהצטרפו למעמד המרגש והתפללו לרפואתו של הרב שליט"א, גם הרב יעקב ג'אן שליט"א השתתף, בסיום התיקון המתפללים פצחו בשירה וריקודים וסחפו את הרב ותלמידיו עם השיר המרגש 'אין יאוש בעולם כלל'.

מבקשים מהציבור להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור הרב ראובן אלטר מרדכי בן מלכה לרפואה שלימה, הוסיפו את השם ראובן לרפואתו השלימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה