יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

ארגון 'נעשה ונשמע' בכינוס פעילים ייחודי לחבורת 'מאירת עיניים', סמוך לקבר דוד המלך בהר ציון
 
כינוס מיוחד במינו התקיים השבוע ביום שלישי בחצר ישיבת התפוצות שבהר ציון, הרב יונתן שיוביץ שליט"א ממיסדי ארגון "נעשה ונשמע" והעומד בראשה כינס את את כלל פעילי הארגון מחבורת "מאירת עיניים" לערב פעילים יוקרתי בו שמעו על פעילויות הארגון הנרחבות אשר ברובם מתנהלים מתחת לפני השטח כאשר 'קצה הקרחון' נחשף לציבור בימי ראש השנה באומן, בו הארגון מעמיד בית מדרש מיוחד לקירוב לבבות אשר 'חדשים מקרוב באו', לקרבם לאור התורה הקדושה וקיום המצוות, כשלכל 'מתקרב' מוצמד אברך ותיק עימו הוא מתחזק יחד. כמו"כ מתקיימים שם פעילויות שונות כשיעורים, פאנלים מיוחדים וערבי נגינה והתחזקות, בו 'הישראלי המצוי' המוצא את עצמו באומן, יוכל להתרומם עוד ועוד בימים אלו ולשוב הביתה 'כתינוק שנולד' בכל המובנים.
 
בכינוס נשא דברים ראש החבורה הרה"ח ר' ניסן דוד קיוואק שליט"א שהרחיב בדבריו על ערכו הרב של 'שימוש הצדיק' כתנאי בסיסי לקבלת אורו הק', על מסירותם של חסידי ברסלב מהעבר לתת מכיסם ומכוחם הדל למען רביה"ק על אף שלא היה מי שיעריך את זה, וכן בנחיצות הארגון הפועל ללא לאות בעיקר בימי ראש השנה הק' למנף את הגעת רבבות המתקרבים הבאים לאומן - לכדי קבלת עול מלכות שמיים מלאה בחיי היום-יום.
 
"בארגון זה טמון הגרעין של דור העתיד של בעלי התשובה, כפי שהמציאות מוכיחה: אלפים כבר שבו לצור מחצבתם בזכות הפעילויות של 'נעשה ונשמע'. וכשרואים את הנחיצות והתועלת, כבר אין שאלה במה להשקיע, שהרי זה דומה למי ש'מתו מוטל לפניו', ואם נשב בחיבוק ידיים, ההחמצה היא עצומה. אנו חייבים לעשות הכל על מנת להמשיך את התעוררות התשובה שמקבלים בציוה"ק באומן - אל תוך חיי המעשה" – ע"כ דברי ר' ניסן דוד קיוואק שליט"א.
 
מיד לאחריו נשא דברים המשפיע הרה"ח ר' פנחס דוד בונקר שליט"א שהרחיב את דבריו בכך שלפעמים נדמה שחבל להשקיע אם לא רואים מיד את התוצאות המלאות. כמו"כ ציטט מקורות רבים בדברי רביה"ק במעלתה וביסודיותה של הצדקה.
 
לאחר מכן ערך ר' פנחס דוד שליט"א 'סבב' בציבור בו אברכים נטלו על שכמם התחייבויות רבות בפעילויות השונות ובגיוס כספים, כאשר סכום התחייבויות הגיוס עומדים על עשרות אלפי דולרים במהלך הימים הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה