יום ראשון, 19 באוגוסט 2018

המשטרה תפסה חבורת סוכני נסיעות שרימו את הציבור בצורה מתוחכמת, כמה מסוכני נסיעות אלו הינם חסידי ברסלב.

המשטרה תפסה חבורת סוכני נסיעות שרימו את הציבור בצורה מתוחכמת, כמה מסוכני נסיעות אלו הינם חסידי ברסלב.

לפני שנספר לכם על התפיסה שתפסה המשטרה במעשה רמייה ותעתוע את סוכני הנסיעות, עלינו להסביר כיצד עובדת המערכת של הסוכנים ושל חברות התעופה. ראשית לכול, המחירים של חברות התעופה השונות עובדות בצורה כזו שכמה שהטיסה יותר תפוסה כך המחיר עולה, ולדוגמא: נניח שבמטוס מאה מקומות ישיבה, אם העשרים מקומות הראשונים עולים 100 דולר לכל מקום הרי שהקבוצה של העשרים מקומות הבאים תעלה 150 לכל מקום, קבוצת העשרים שלאחרי זה תעלה מאתיים, העשרים שאחרי זה יעלה 250 לכל מקום, עוד העשרים הבאים יעלה 300, ושני המקומות האחרונים במטוס יעלו 500 דולר לכל מקום. 
שנית כול מה שאתם צריכים לדעת זה שסוכני הנסיעות יכולים לשמור מקום במחיר מסויים למשך תקופת זמן מסויימת, ולדוגמא בטיסה הנ"ל, אם הטיסה עדיין לא התמלאה הם יכולים לשמור מקום במחיר של העשרים מקומות הראשונים. הם גם יכולים לבטל שמירה זו, זאת אומרת שאם הם שמרו מקום זה לא אומר שהם חייבים לקנות אותו. 
שלישית לכול, אתם צריכים לדעת שמה שהם יכולים לשמור זה רק עבור שם מסויים של לקוח שהגיע אליהם והכירטוס יכול להיות רק עבור אותו השם, ולא שמירה באופן כללי. אלא באופן פרטי עבור אותו אדם. 
רביעית כול מה שאתם צריכים לדעת שמה שאמרנו לכם שהמחיר של הטיסה עולה ככל שמוזמנים יותר מקומות על הטיסה זה לא רק כרטיסים שנקנו בפועל, אלא גם כרטיסים שנשמרו על ידי הסוכנים נחשבים כקנויים, והמערכת האוטומטית של חברת התעופה מעלה את המחיר ברגע שיש עשרים מקומות ראשונים קנויים או שמורים. 
המערכת של הסוכנים נקראת אמדאוס. 
וכאן מגיע העוקץ של הסוכנים הנ"ל. בהם גם כמה חסידי ברסלב, ברגע שהגיע אליהם לקוח לברר על טיסה הם שמרו לו מקום במחיר של 100 דולר, זה בסדר, ואין כל בעיה חוקית לשמור מקום, אבל הבעיה החוקית פה זה שהם עבדו בתור צוות, זאת אומרת שלא רק שהסוכן שמר מקום עבור הלקוח שלו אלא הוא אף התקשר לכל החברים שלו הסוכנים שישמרו מקום אף הם על אותה טיסה עם שמות פיקטיביים כמובן. וכך המחיר של הטיסה עלה בצורה מלאכותית. ברגע שהמחיר של הטיסה עלה, אז הסוכן התקשר ללקוח(שעוד לא סגר סופית את הכרטיס) ואמר לו "מצטער! המחיר של הטיסה עלה! אתה צריך להוסיף לי עוד כסף. מחיר הטיסה עלה ל150 דולר". בעוד שהמחיר לא באמת עלה בשביל הלקוח הספציפי הזה. בגלל שהסוכן שמר לו מקום במחיר הזול, ושהסוכן עכשיו בטוח שהלקוח לא יוכל  למצוא בשום מקום אחר יותר זול, בגלל שהוא עבד להעלות את מחיר הטיסה בצורה מלאכותית וכנ" ל. 
מה שהסוכנים לא יודעים זה שלמערכת אמדאוס יש רובוט אוטומטי שבודק אם יש אותם סוכנים ששומרים מקום על אותה הטיסה פעמים רבות ובטיסות שונות תמיד אותם סוכנים ישמרו מקום ואחר כך יבטלו. ובשיטתיות, ברגע שהם מזהים את זה הם הולכים למשטרה ובנוסף שוללים את רישיונו של אותו סוכן וזורקים אותו מהמערכת של אמדאוס. 
כאמור כעת בחקירה פרשה כזאת עם מספר סוכני נסיעות ברסלביים שמסובכים ונחקרים בזה. 
!!!!! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה